17 år

"Vad är en Ben & Jerry"

Jo du kära Matilda, det är livets goda! Det är det som får dig att må bra när som helst!!! Det är en halvliter glass som är något utav det godaste du någonsin kommer äta!! Kör på Cookie dough när du ska äta, för bästa effekt, ät direkt ur burken!!

Dagen har vart bra!! Och precis vart den ännu bättre... Jisses, man kanske går o trillar dit nu, det verkar inte bättre =)
Faller som en fura, rätt ner =)

Hittade så snygga stövlar idag när jag va på g hem från jobbet! SÅ FINA!! Blir o köpa imorn!!

Imorn är det fredag, och vilken helg det kommer bli!!
Me like...

Hej då

Kan det bli mer tonår än så här?
Veronica Maggio du borde ha vunnit alla grammis (nästan)....


Snoriga armar och en randig kind
glömmer aldrig bort min tonårssynd
hemmafester och en stulen bil
jag satt vid fyrisån och döda tid

Snurra flaskan
jag har aldrig
sanning eller konsekvens
vad vill du veta om mig?
fråga bara
jag berättar vad som helst

Det var 17 år
17 år i staden där jag växte upp och så
märker du hur fort det går?
och jag var 17 år ville inte va den
som blev kvar

Jag minns det än idag
en vattenfestival
minns att ingen ville åka hem
jag skulle utomlands
jag bytte efternamn
och jag blev en av dom som aldrig kommit hem



Kommentarer
Postat av: Tulda

Hahahaha! Söt du e, fan man lär sej nå nytt varje da! :P Thanks



Go for it girl

2009-03-21 @ 20:15:04
URL: http://ladymidnight.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0