Vi har solen i ögonen...

och spilld mjölk överallt...

Tanken på att Winnerbäck o Thåström kommer va på samma festival i sommar får en att hoppas... Thåströms version av "men bara om min älskade väntar" i Hultsfred 2006(?) var GRYM och även första gången jag hörde låten... Dom har gjort den innan, och att se dom två göra den låten tillsammans vore oerhört stort...
Låten är grym, Thåström är grym, Lasse är grym! HUR bra kan det bli?

Dagen var lite sådär... Finns alltid situationer där man känner sig totalpantad! Och idag va en sån situation =(  Usch, inget kul alls!
Ny dag imorgon, SKA gå bättre då!


Emma, svarar man inte i telefon, får man inget veta ;)


Och Greys är fortfarande kungligt, back to that!

Hej

Kommentarer
Postat av: michis

man kan inte va på topp varje dag!

2009-03-12 @ 10:36:13
Postat av: Emma

Jag var på jobbet när du ringde juh! Ring imorgon, då är jag ledig =) Kram kram

2009-03-12 @ 13:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0