Alone...

Har fått EMD:s låt på hjärnan... Men det är bara som så att den akustiska versionen av alone på grammisgalan är amazing...


Fredagen tillbringades på Öland med familjen... Älskade familjen. Tyvärr saknades Oscar, som var på vift.
Myskväll med grillning och fina samtal. Såklart även mycket gos med Maja*

Lördagen var jag på Ekerum och tränade på min golf... Jag slänger min 5:a nu! Ska lära mig min hybrid i stället!!
Kul att träffa alla jobbarkompisar oxå! :) Dom är saknade!!
Kvällen blev med Tulda. Åt en trevlig middag, gjorde oss lite i ordning o så.... Efter en språngmarsch till bussen åkte vi ner till stan. Va på två olika förfester och sedan blev det bussen hem redan klockan tolv :D
Vuxenpoängen bara rullade in!!

Söndag började med en promenad. Sedan en frukost med älskade Sanna :)
Har tillbringat resten av dagen på ett tåg med ny bekantskap :) Har även handlat och njutit av det första vårregnet!


Helgen som var på väg att sluta i fullkomlig disaster blev bra till slut... Men mitt hjärta var saknat!


Nu blir det tjyven sängen! Är ju så trött!




En annan grej som jag inte fattar är:
Vit tejp runt byxorna.... O gärna då runt vaden. Tejpad runt runt så det ser ut som ränder.... Varför? Är det inne? Och varför då?
Näe jag spelade fotboll va det liksom lite coolt att ha tuffast tejpning runt knät, eller vaden, eller låret eller var man nu "hade ont", men detta fattar jag inte...

IKKE


Kommentarer
Postat av: Tulda

vi löser många Ilands-problem på våra promenader :P Thanks baby! Pössa

2009-05-05 @ 23:03:22
URL: http://ladymidnight.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0