Malin är kyld

Åh :(
synd om Malin....

Lite gnällig, och det är lite allmänt jobbigt för tillfället...

Helt förkyld. Näsan rinner och är helt röd (Rudolf?!), helt trött, ont i huvudet, tryck i huvudet...
Suck, jobbigt helt enkelt...

Lugn helg blir det!! Skönt visserligen! Njuta av helgen hemma, för nästa gång jag är hemma en helg är om 6 (?!) veckor...
Jo, så är det.... Jäkla buisy jag har gått o blivit...
Öland, Kalmar, Sthlm, Vetlanda, det är det som helgerna kommer bestå av framöver...

Har vart i sthlm på kurs i tre dagar... mycket intressant, men vill tillbaka och leverera nu!

För övrigt: Midsommar??! Vad händer??

Gbg-varvet imorn o Charlie har hamnat i stan, så det blir en fika imorn...

Tyvärr får jag ingen dos kärlek denna helg, men som tur är så är jag långledig ons-sön :) så då blir det öland med mitt hjärta :)


Jag måste gå på toa med, men jag orkar inte... 1½ timme kan man väl hålla sig??


Tjohej

Kommentarer
Postat av: Tulda

FAARLIGT ATT HÅLLA SIG MALIN!

2009-05-15 @ 21:52:08
URL: http://ladymidnight.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0