My life would suck without you...

Tisdagkväll... Och träningsverken kommer smygande... Jag känner det... Aj aj aj!
Men ska det va så ska det va!!

Tillbaka på jobbet i Gbg, känns skönt!
Har en del att ta igen, en del att komma ihåg, en hel del att bevisa!
Stenhårt!


Håller på och småplockar lite hemma samtidigt som jag tvättar och har börjat läsa till nästa veckas kurs.
Får besök i helgen! Kommer va fullt hus här :) Exakt så som jag vill ha det!
På fredag kommer Mamma, Åsa och Maja. Kanske kommer även Åsas barndomsvän  Sofia och hälsar på med :)

Lördag är Mamma, Åsa och Maja kvar. Oscar kommer på kvällen och då kikar nog även Sanna förbi en sväng :)

Inte för att vara bitter och sådan, men är det något som är negativt med Göteborg så är det att jag långt ifrån mina*
Jag saknar er!! Jättemycket :(

Men om jag har tur så flyttar ni upp till Götet snart :)
Och om jag har ännu mer tur så kommer ni göra det av kärlek... Då stannar ni även kvar längre :)
(Inte för att jag exakt är säker på vad jag gör om ett år ;))

Tur att Sverige är mindre än vad man tror, så man kan ses hyffsat smidigt... Det börjar bli jobbigt när någon av oss flyttar utomlands...

Nu Desperate och paus i läsande och plockande...

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0