Paus i mitt packande

Åhhh suck...

Jag är verkligen HUR trött som helst!!
Jag går omkring som en zombie!! Antar att det är mina extremt näringsrika måltider som gör sig påminda...
Skärpning där! Ajja bajja, definitivt ingen bikinform på mig!

Imorn är det Kalmar, vilket ska bli grymt...
Dock kan jag inte riktigt glädja mig just nu, för jag håller på att packa!
Å det är så jäkla tråkigt... Segt segt segt!
Jättelätt att packa för en och en halv vecka...
Å jag som älskar att bo i en resväska, eller hur va det nu igen?!?!?!?!

Nääe, jag är väl så illa tvungen att fortsätta här i min lägenhet (som för övrigt är i behov av en städdag)...
Får väl bli när jag kommer hem... om 2 veckor...
Jisses!!!


Jobbigt allt är nu!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0