Ut eller ej...

Lördag lördag lördag...
Vad göra. Jag borde vara hemma ta det lugnt, bli kvitt min förkylning, plugga och lägga mig tidigt...
Dock drar min festnerv lite...

Och som Matilda säger: Man lever bara en gång...

Japp och så va det färdigt, är det någon fest så går jag på den...
Dock inte klart om det blir det än :) Men kanske kanske, och då ni...

Då blir det Malin som ska dricka viiiin och springa upp o ner längs aveyyyn*

Det gillar jag :)

Förkylning och plugg, det är sånt söndagar är till för :)

Puss hej*

Kommentarer
Postat av: Tulda

helt rätt honey, ut o svira innan pensionen knackar på :P

2009-05-16 @ 22:46:28
URL: http://ladymidnight.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0