Pensionärsvarning?!

O JA! Herre jisses, lite rädd blir man när man sitter trött på en lördagkväll, efter ett halvt glas vin och kan gå o lägga sig närsom... För att göra det lite värre så är även melodifestivalen, eller sorry eurovisionfestivalen på tv... Och inte har jag nån och föra poäng med...

Man borde vart i Kalmar...

Tröstar mig med att jag ska på möhippa nästa helg... Det ska bli kul :)

Försöker skylla min trötthet på besök av mamma, åsa o maja fredag- lördag! Har vart grymt att ha dom här! Vi har flängt på stan och maja och jag har busat, busat och busat! Världens sötaste unge!!

Aja, dags att fortsätta min ensamma lördag kväll (oscar har nämligen somnat på soffan)... Lite synd om mig är det allt...

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0